מיתוג לוגו – ככה הראינו ליפנים מאיפה משתין הסשימי

מיתוג חברה בינלאומית מיתוג בינלאומי משרד מיתוד סטודיו אוסאדה אהוי קריאייטיב

רקע

קבוצת אוסאדה היפנית מייצרת ציוד רפואי בדגש על התחום הדנטאלי וחולשת על שוק בינלאומי אדיר. בארץ היבואן והנציג הרשמי של קבוצת אוסדה היא חברת GC.
החברה השתמשה בארץ בלוגו של חברת האם, לוגו ותיק ומיושן.

המשימה – מיתוג לוגו חדש לחלוטין

היבואן בארץ הרגיש שהמיתוג של התאגיד היפני עושה עוול לאיכות המוצרים שלו. הוא חש שיש לו קושי להסביר ללקוחות שלו שהמוצרים של אוסאדה כל כך חדשניים בזמן שהלוגו שלהם משדר בדיוק ההיפך. לכן הוא ביקש מאיתנו לצאת לתהליך מיתוג לוגו במסגרתו נחליף את הלוגו הראשי ותתי לוגו לתתי מחלקות החברה.

אסטרטגיה

מיתוג הוא תהליך מורכב הדורש בריף, המון שעות חשיבה והרבה סקיצות שלא עוברות עד שמגיעים למקום הנכון. הבריף שקיבלנו היה לשמר את הקשר לעולם היפני המסורתי, לשדר איכות ניקיון, מקצוענות ויוקרה ולשדר חדשנות ופריצת דרך.

איך מצליחים להציג מצד אחד חיבור לעולם יפני מסורתי ומצד שני לשדר חדשנות? קל זה לא היה לנו, אבל בסוף הפיצוח הגיע: אוריגמי וקטורי. שפה של אוריגמי לצד שימוש בצורות וצבעים עכשוויים. האוריגימי מצד אחד מחבר אותנו ליפן הקלאסית והמסורתית אבל גם מייצג ערכים של דיוק, גמישות והתאמה אישית מצד שני השימוש בצבעים ובתצורות וקטוריות שמדברות 'WEB', לוקח את המותג לזמנים שלנו תוך ראיה עתידית. קלאסי מול מודרני, ישן מול חדש.

 

אחרי הפיצוח, הגענו לשלב הת'כלס. לתרגם את הקונספט לשפה הגראפית החדשה של המותג. הלוגו המוביל של החברה הפך ליהלום אוריגמי בצבע כחול. אליו צירפנו את הסלוגן "Making the best, better". לאחר מכן ביצענו נגזרות של השפה לתתי המחלקות של אוסאדה. כמובן שכל תת מחלקה קיבלה לוגו\אייקון משלה שהתכתבו עם הלוגו החדש.

התוצאות

בעצם עברנו ממיתוג לוגו כזה:

מיתוג לוגו סטודיו למיתוג עיצוב לוגו

 

למיתוג לוגו כזה:

מיתוג לוגו לחברת OSADA

לעבודה המלאה אפשר גם להקליק כאן או כאן (לא משנה שניהם מובילים לאותו מקום)

בשורה התחתונה – מה למדנו מתהליך מיתוג לוגו לאוסדה?

שאסור לפחד מחידושים ושמחקר מעמיק על אופי הלקוח והמוצרים מול המקום הנשאף מביא בסופו של דבר לתהליך מיתוג פורה ויצירתי במיוחד.

בא לכם קמפיין אצלנו? רק להשאיר פרטים פה

    מה קורה? אני קורא!

    פרינט מודעה לעיתון פרסום בעיתון משרד פרסום אהוי קריאייטיב ברק אובמה

    מודעה עם שיניים

    איך רופא שיניים ישראלי מקבל פרסום עולמי? הכל התחיל באובמה.

    תנו לי עוד
    מערכת CRM ניהול לידים משרד פרסום אהוי קריאייטיב

    איך השגנו לידים איכותיים? – מייקאובר ה CRM הגדול

    מייקאובר ה CRM הגדול ניהול לידים ברמת דיוק פסיכית

    תנו לי עוד

    ניהול עובדים מהבית? איך עושים את זה?

    שתי השאלות המרכזיות שכרגע עולות בראשו של כל מנהל עם עובדים תחתיו הן: כיצד עושים ניהול עובדים מהבית בצורה נכונה? ואיך, לכל הרוחות, אמורים לנהל עסק אונליין?

    תנו לי עוד