סגור

הסאנבלום שעשה בום | סאנבלום

בנינו מיניסייט E-commerce קצר אך קולע לפקעת.

Sunbloom מציעה מתנה ייחודית ידידותית לסביבה: פקעות פרח האמריליס שמצופות בשעווה צבעונית זוהרת ונתמכות על רגל מחוט ברזל. הפקעות פורחות ללא השקיה וכל מה שהן צריכות זה אור. לאחר הפריחה, ניתן לשתול את הפקעת שוב לפריחה עתידית שניה. המוצר המהמם הזה שם דגש על המראה החיצוני שלו, קלות השימוש, הידידותיות לסביבה והוא זמין באריזות בודדות, חמש או עשר.

 

האתגר הכי גדול שלנו:

לגרום לגולשים שהגיעו למיניסייט להבין מה זה הפרח המשוגע הזה ולהזמין כמות מטורפת ממנו.

 

איך עשינו את זה?

החלטנו לעצב מיניסיט מכירתי (e-commerce) לא סטנדרטי שישים את המוצר בענק, במרכז. יגרום לו לקפוץ החוצה בפני הגולשים תוך דגש על כל היתרונות שלו. המוצר מלווה את הגולש לאורך כל הגלילה וכל ההתרחשות היא סביב המוצר.

 

כמה מספרים:

יש למעלה מ 14 צבעים שונים של פקעות לבחור מהם. שזה מגניב אבל מה שיותר מגניב זה שמאז שהמיניסיט עלה לאוויר הוא הביא למעלה מ 3,000 יוניקים למיניסייט, החזיר 138% על ההשקעה.

 

הקונספט שלנו:

המתנה שתגרום לכולם לאהוב אותך יותר.

 

סאנבלום, עם הצבעים התוססים שצומח בכוחות עצמו פורח לבוסף לפרח מרהיב, שמשדרג כל חלל. לכן הוא אידיאלי כמתנה מאחר והוא מעמיק את ההערכה בין הנותן לבין המקבל. כדי להעביר את החוויה הזו והיתרון הזה עיצבנו דף מסחר אלקטרוני מפתה שמציג את היופי של הפרח, הסיפור שלו ולבסוף מניע לרכישה כבר בעמוד הראשון.

גם אני רוצה כזה! >>