90 שניות על פילוח קהל יעד בפייסבוק ובאינסטגרם מבוססי דאטה

אם הקמפיינים שלך לא יהיו מבוססי דאטה, זה מתכון בטוח להישאר מאחור. איך עושים את זה? בדיוק על זה הכנו סרטון

דיגיטל | פרסום | מדיה | AhoyBooster
פילוח קהל יעד בפייסבוק

לידים לפי תחומי עניין?| רק אם אתם רוצים להתפשר על 70 אחוז…

המטרה שלנו, כמפרסמים היא להתאים את המסר שלנו בצורה מדויקת יותר לקהל היעד שלנו כדי לקבל לידים איכותיים יותר ולא לזרוק כסף לפח בטח כשמדובר ברשתות הסושיאל של פייסבוק ואינסטגרם, שבהן יש אינסוף גולשים וקל מאוד "לשרוף" תקציבים על קהל לא ממוקד.

איך עושים את זה? פשוט מאוד. משנים את המיינד סט שלנו לדאטה דריבן.
קמפיין מונע דאטה, הוא קמפיין חכם שעושה שלא עובד לפי תבניות אלא לפי תוצאות מוכחות בשטח. לכן הוא מוריד את העלויות לליד ומספק לידים איכותיים יותר, בשונה מקמפיינים שאינם מבוססי דאטה המספקים לידים ברלוונטיות של 60%-70% בממוצע וגם זה אם הם נבנו נכון ברמת ניתוח הקהלים.

פילוח קהל יעד בפייסבוק ובאינסטגרם

אז איך אנחנו יכולים ליצור קהלים חכמים?

אם כבר דאגתם להטמיע פיקסל של פייסבוק באתר נוכל להתחיל ליצור קהל שמבוסס על התנהגות הגולשים באתר. כלומר – אנשים שביקרו באתר בזמנים מסוימים, עמודים ספציפיים, או לפי פעולות גולשים חשובות שהגדרנו מראש. אפשרות נוספת היא לבנות קהל חכם ממשתמשים שהגיעו לאירועים (events) שיצרנו בפייסבוק ואפילו ממשתמשים שהביעו עניין בהם. זה ניהול סושיאל מדיה מתקדם שיוצר חיבור בין הניהול השוטף של התוכן לבין הפרסום הדיגיטלי שפועל באותה הפלטפורמה.

כמובן שכל זה תקף גם לגבי אינסטגרם. כלומר ניתן לבנות קהל יעד חכם המתבסס על גולשים שביקרו בעמוד האישי, שלחו הודעה דרך העמוד, שמרו פוסט או צפו בסרטון לפי שניות.

חשוב לזכור, שסרטונים ואחוזי צפייה בסרטונים – הם גם סוגי דאטה שאפשר ליצור מהם קהלים שישמשו אותנו אחרי זה לפרסום ישיר או ל Look a like.

וכמובן – טופס לידים בפייסבוק. משתמשים שהשאירו פרטים ב Lead generation form וגם כאלה שרק פתחו אותו אבל לא השלימו אותו.

למשתמשים מתקדמים יש אפשרות נוספת והיא בניה של קהלים מבוססי רשימות לידים.

כל הדאטה הזו יכולה לשכלל קמפיינים, לסייע לך לבצע פילוח קהל יעד בפייסבוק ובאינסגרם ולהוביל לתוצאות מדויקות יותר וטובות יותר.
אם הקמפיינים שלך לא יהיו מבוססי דאטה, זה מתכון בטוח להישאר מאחור.

 

בא לכם קמפיין אצלנו? רק להשאיר פרטים פה