קטלוג לא פולני. כלומר בלי רגשות אשם.

הקטלוג הכי אקו-פרנדלי שיצרנו מעולם.

אנחנו מלווים המון חברות חקלאיות ואם יש מוטיב חוזר שעולה בפגישות שלנו הוא קידוש ערך ה'קיימות' (sustainability). עד כדי כך שאם היה לנו שקל בכל פעם ששמענו את המילה הזו – ססטיינביליטי – היו לנו עכשיו 2,5,17 ש"ח בדיוק. (כן, אנחנו סופרים). 

הלקוחות של הלקוחות שלנו בעולם שמים דגש משמעותי על נושא הסביבה וכשההתחממות הגלובלית הופכת לשיקול בהחלטות רכישה של צרכנים, חברות פתאום מתעניינות מה היקף טביעת הרגל הפחמנית שלהן  – ומתוך הבירור הזה נוצר גל הדף שמשפיע על תהליכי הייצור, הצימוח, האריזה, האחסון וההפצה שלהן.


גם חישתיל, מהתאגידים המובילים בענף שלה, אינה יוצאת דופן במחויבותה ליצירת תהליך ייצור ירוק וידידותי יותר לסביבה. 

לכן – השנה – בתמיכת החברים שלנו מחישתיל סימנו את 2024 כשנת פריצת דרך כאשר יצאנו לאתגר את הקטגוריה המסורתית שלהם  ויצרנו את הקטלוג הירוק ביותר שלנו (ושלהם) עד כה – למרות הסיכון הקיים בעובדה שהשוק השמרני בו הם פועלים מעדיף קטלוגים אולד סקול מודפסים.

 

 

האתגר הכי גדול שלנו:

ליצור קטלוג מוצרים שיראה לכולם עד כמה חישתיל רצינית באמירות שלה ובמעשים שלה כשזה מגיעה לקיימות.

איך עשינו את זה?

הפקנו והדפסנו מיני קטלוג מנייר ממוחזר 100% בגודל שהוא חמישית מהקטלוג השנתי הרגיל (כלומר חסכנו ערימות של נייר) ובכל עמוד בקטלוג המודפס שמנו רק קוד QR. זהו.

מתשמש שיסרוק אחד מ 40 הברקדוים שמיקמנו, יגיע בהתאם ל QR שנסרק לעמוד או ללובי בקטלוג האונליין הראשון מסוגו של חישתיל שיצרנו. 

כמה מספרים:

הודפסו כבכל שנה כ 4600 העתקים. אבל מאחר ובפועל השתמשנו רק בחמישית מחומר הגלם ועוד בנייר ממוחזר – זה אומר שכאילו שהדפסנו רק 920 עותקים. חיסכון עצום בחומר, חיסכון עצום בהובלה ולמעשה הודות לשינוי הקטן הזה חסכנו פליטה של כ 5500 ק"ג של פחמן דו חמצני. סך הכל עבדנו על הפרויקט הזה כ 800 שעות ויצרנו אקסל של 398 שורות שמהווה את הדאטבייס של האתר.

 

הקונספט שלנו:

תחשבו קטן, תהיו ירוקים.

 

כך נולד הקטלוג הכי לא פולני שלנו.

בתקופה בה הביקורת על ההשפעה הסביבתית של חברות תעשייתיות גדולות גוברת, חישתיל נקטה צעדים משמעותיים כדי להפוך לידידותית יותר לסביבה. זו לא סתם אמירה – זו למעשה התחייבות. אחרי שהבנו כי הצורך להיות "ירוקים" דורש שינוי מערכתי שלם ומקיף שמתחיל במערכות של חישתיל ידענו שגם אנחנו צריכים להביא את השינוי לידי ביטוי בתחום האחריות שלנו – קטלוג המוצרים השנתי שלהם.

בעבר, כמו חברות אחרות בקטגוריה, הפקנו לחישתיל קטלוגים מודפסים שנתיים, בני עשרות עמודים, על נייר A4. לא עוד. השנה שינינו את המסורת ויצאנו עם קטלוג קומפקטי בן 40 עמודים על נייר ממוחזר שהוא כחמישית מגודלו של הקטולג המסורתי. במקביל יצרנו קטלוג אונליין דינאמי שמאפשר גלישה ואיתור מהירים של המוצרים, צפיה בכל תנאי הגידול ואך אפשרות להכין לעצמך רשימת מועדפים לשימוש עתידי.

בקטלוג המיני המודפס שיצרנו שמנו בכל עמוד רק קוד QR בודד. סך הכל היו כ 40 ברקודים שונים. כל ברקוד מקשר לעמוד תוכן ספציפי בקטלוג המקוון שלנו. מהלך חדשני זה מביא יתרונות כגון גלישה ללא מאמץ במוצר, עדכונים בזמן אמת והפחתה ראויה לציון בפליטת הפחמן של חישתיל. ווין ווין.

בא לכם קמפיין אצלנו? רק להשאיר פרטים פה

    לא קראת, לא למדת!

    א' אינגייג'מנט, ב' זה ברנד, ג' זה גאנט גדול – ניהול סושיאל מדיה חכם

    שפה היא אחת מדרכי התקשורת הבסיסיים עם העולם שלמדנו עוד כשהיו לנו לחיים שמנמנות וזחלנו על 4.

    תנו לי עוד

    סטודיו למיתוג לא יעזור לך

    אם ניגשת לתהליך מיתוג שהמטרה שלו היא שיהיה לך לוגו יפה, אז כמעט כל סטודיו למיתוג שיש בו מעצבים מוכשרים יעזור לך.

    תנו לי עוד
    look alike facebook

    קמפיין בפייסבוק – 90 שניות על היררכיה גיאוגרפית בקמפיינים

    90 שניות על קהלי היררכיה גיאוגרפית בקמפיינים

    תנו לי עוד